Drukowane piłkarzyki
Jacek Szlak
MpK-Aktualności/70 (1-07-2004)
Advertainment sięga poza ekran komputera
Advertainment sięga poza ekran komputera
Advertainment w Internecie zazwyczaj jest pomysłowy. Jednak większe pole do popisu daje połączenie Internetu z innymi rodzajami aktywności i rozrywki. Doskonałym przykładem jest akcja prowadzona właśnie przez firmę Canon, wykorzystująca obecne rozgrywki piłkarskie w ramach UEFA EURO 2004. Można świetnie się bawić i na dodatek wygrać aparat cyfrowy.
Promocja (wirusowa) ruszyła zaraz po spotkaniu Anglia – Chorwacja, które zapewniło Brytyjczykom, mimo że walczyli oni na zagranicznym boisku, wejście do ćwierćfinałów. Klip został przygotowany w ciągu nocy i przedstawiał Wayne’a Rooneya w triumfalnej pozie, w formie wydrukowanego wizerunku zakładanego na palce. W tle rozbrzmiewał śpiew Hallelujah! Nagle do Rooneya dołączał Sven-Goran Eriksson (oczywiście też papierowy)i obdarzał go siarczystym pocałunkiem. Konwencja klipu sugerowała zabawę w biurze po wygranej Anglików.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment